Sola bada, piña colada.

2011-06-30 - 19:31:58
Sitter knappt vid datorn.. eller inte ens alls.
Solen o värmen gästar ju oss, både igår och idag, vilket vi har tagit vara på då vi glassat på sandbankarna båda dagarna. Skitskönt! Förutom att vi brände oss smått igår, och att natten inatt var riktigt jobbig för mig. Hade som sendrag i båda armat och bröstkorg, antagligen nån typ av solsting. Jobbigt värre.
Sov väl ca 2-3 timmar totalt. Så ett besök på apoteket blev det idag med olika produkter såsom solskydd, after sun lotion och kylbalsam. Det är tur att sådant finns.. Sen så har vi min trollhäxmamma som alltid kört med fil eller youghurt på oss barn när vi bränt oss, riktigt fiffigt och funkar lika bra om inte bättre än kylbalsam!
Dock luktar det och man blir kladdig.

Nu ligger jag och Masselito i sängen iaf efter ett litet besök på stan efter en klänning tills på lördag då jag ska ha mitt födelsedagsparty, men jag inte hitta ingen som passa så det får bli någon gammal trasa från garderoben. Köpte även annat smått o gott. Fick "Little Big Planet 2" av M i förtidspresent. Woho!
Tog en pasta med kyckling & currysås samt en pizza som vi delade på till middag. Mums.
Så nu är man färdig för idag, imorgon fyller jag 22 och dagen kommer starta bra med en tvättid hos mina päron då det var fullt här. Därefter städa städa städa som varje fredag.

Jag tror någon kommer sova riktigt tungt inatt.. snart.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin