Lång-helgat.

2011-06-06 - 14:27:25
Nationaldag idag och röd dag dessutom, men ändå jobbar Martin. Och jag sitter ensam här och pillar navelludd, typ. Diskat och donat, och nu sitter jag mest och grinar över att jag vill åka på Bryan Adams på Grönan på torsdag. Vore ju grymt! Älskar BA, men vem gör inte de!? Han har gjort bland de finaste ballader som finns!
Så, ja, det jag bölar över är om M får byta dag och att möjligen få med sig några glada. Och hur man löser med hemresa, om man måste ta bilen, och då blir de bök med parkering o skit. Så vet inte..

Gah, jag vill flytta! Någon mongo-granne som lyssnar tokhögt, eller sådär bas-högt så att man hör basen osv så att man hör vilken låt det är! Trött på alla ungjäklar och lakanmorsor ute på gården som skriker hela dagarna! Är det inte dom så är det fiskmåsarna, och dom bara måste vara besläktade med varann!

Känns inte som någon bra dag idag.



Jag får tamejfan hjärtklappningar av den där j*****vla basmusiken!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin