Happy happy happy!

2011-06-08 - 23:04:46

Ohja!

Idag har det varit skolavslutning och poolmys hos mina päron, i det underbara vädret!
Riktigt najs, om du undrar.

Imorgon drar jag, Martin, Sanna och Anton till el stocholmo och gör Grönan, dessutom blir det såklart Bryan Adams vilket gör mig såhäääääääääääääääääääääääääär happy! Därav la rubrikos.

Så jävla nöjd, och för tillfället kan inte läget vara bättre. Mjo, en utomlands resa med avgång i helgen skulle inte sitta helt fel. Jag vet, men ni vet också att mycket vill ha mer. Men iofs har vi ju toppen väder här hemma.

Så atteh, hade!






För 2 år sedan, på min 20 årsdag då hjärtat överaskade med en resa till Grönan.
Underbar dag! Men satan va tiden går, och vi med den.. tydligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin