Ett litet sjukt stycke.

2011-06-14 - 12:27:27
Ända sen i torsdas, då vi var på Gröna Lund, har jag känt mig hängig.
Jag menar, man kunde verkligen känna just där hur bacillerna frodades kring en! Folk som snöt sig, nyste, hosta och var allmänt baskiluskiga. Not najs. Ja, och efter de så visste jag ju att jag skulle drabbas.. med bla. ond hals, småhosta, täppt i näsan.. mja, förkylning. Och jäkligt tungt huve!

Men för övrigt var Grönan och våran tripp toppen! Kom på att jag inte skrivit något efter det.
Vi slocknade som stockar när vi kom hem, och dan efter jobbade Martin heldag och jag cyklade till bomhus i det toppen väder som var, och badade pool för fulla muggar. Skit skönt!
På lördagen var min bebbe ledig så då for vi tillsammans till bomhus och badade pool, jag blev nerstänkt medans jag låg på madrassen och solade vilket gjorde denna pooldag lite sämre. Fniss.
I söndags var det krocket och grillning åter hos mina päron. Jag segnade som fan på kvällen och vi for hem och Martin bäddade ner mig. Igår var en underbar dag, massa regn vilket var hur passande som helst då jag bara låg och kurerade mig. Idag känns det lite bättre, huvet är inte lika tungt.
Dock ligger hjärtat i halsgropen pga dessa katter. Gaah.. vill inte gå in på vad som hänt denna gång.

Imorgon blir det lite kompis-träff, ut till N-sundet och fika och träffa söta småttingar.
Som jag vill ha en egen! Men var sak har väl sin tid, I guess..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin