Clean...t.

2011-06-21 - 12:40:49
Clean as you go, McDonalds motto vilket man skulle leva efter där. I princip.
Men det är bra! För vem fan vill ha de skitigt runt om sig?
Så därför ska jag ta tag i skittvätten i badrummet och knalla ner med den till tvättstugan strax.
Innan de ska jag hinna dammsuga en sväng. Och efter jag varit i tvättis så ska jag ta mig till solariet och fixa mig en bränna igen.. ser ju förtäskigt ut att vara en blekfis mitt i sommarn.

På fredag är det ju midsommarafton också dessutom, så kan ju vara småfint att vara lite bränd tills dess.
Vi ska spendera aftonen i Nusnäs, Dalarna hos min farmor. Dit kommer även min faster med barn och karl.
Ska bli spännande, då vi inte ses så ofta.. och vissa inte alls.

Nej nu måste jag rappa på med dammsugarn!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin