Life as it is.

2011-07-08 - 08:49:00

La just in lite bilder från telen på datorn, till min sommarmapp "Juni, Juli, Augusti 2011".
Jag ser då att det är massor med bilder jag bara skyfflat in från både tele o kamera som jag inte ens kikat på och på tala om inte lagt upp i bloggen. Bilder som är det bästa med bloggar!
Såhär kommer väl ett väldigt happigt försök på en bildbomb från den senaste tiden.

Och om du/ni skulle undra varför jag är uppe såhär pass, så är det för att katterna låter mig inte sova.
Så här sitter jag.. Kattmamma. Det är ett riktigt jobb de med kan jag säga!


Här är en liten ledsen tjej. Men när hon inte är ledsen så är hon en väldigt go & gla' tjej vid namnet Ida.

Elias och Ida.. ett framtida par?

Min nya nyans i håret. Nöjd tjej hej.

Mitt ♥ bjöd mig till Kalles på middag.

Mr Handsome.. mums!

Hittade en kopia av mammas alla teckningar på sina små troll. Att färglägga är tydligen fortfarande kul!

Följde en morgon med Martin till jobbet. Men vilken stress dom har där alltså!

Natti-nattimys med djäulskatten Tyson.

Sandbankarna. Vi grävde ner lillebror och lämnade honom där..

Mys at la Interpoolia.

Födelsedagssmörgåstårta!

M's dukning en morgon.. Love!

Oså ville jag visa min häftiga tisha!

En Ulla-bulla som jobbar hårt! Mästarn de där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin