Okej då.

2011-01-01 - 16:23:47
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Drog ut visdomständer
2. Höll du några av dina nyårslöften? Mitt löfte är alltid att se över hur jag kan förbättras som människa 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nån bekant här och nån gammal barndomsvän där
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov
5. Vilka länder besökte du? Inga! Vilket är hur hemskt som helst ju.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? En utomlandsresa som bara den!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 14 februari (Alla hjärtans dag) som jag och min familj tillbringade på akuten med pappa som hade fått sin hälsena avsmälld, början av april när vi var i Skåne med familjen Andersson, 1:a Oktober då vi skaffade våra små kattbäsar, och framförallt varje dag spenderad med Martin som jag uppskattar så! Alla fina stunder vi haft och allt fint han gjort för mig, var dag! Går det att älska en människa mer?
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag slutade på McDonken och började på Cm Mode, och att jag vågat säga ifrån och sluta ta skit av människor som jag inte behöver i mitt liv.
9. Största misstaget? Att man varit blåögd för ofta.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Mja, influensan har väl kommit och gått hela året tycker jag, dessutom under veckan i Pajala fick jag något tok knas med ryggen, kunde inte gå rakt, kunde inte sitta stå ligga, hade jätteont och fick käka starka tabletter, har dock fortfarande inte orkat ta tag i det.
11. Bästa köpet? Vår älskade Samsung på 46 tum.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Pratglada sommarkvällar? If you know what I meen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, mitt nya jobb.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Oj! har väl varit en hel del hittar med ett flertal artister som Rihanna, Shakira, Kanye West, Chris Brown och givet 30 seconds to mars nya platta!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Första halvåret var det mycket downhill, och sista halvåret blev det bättre igen.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat & solat och kanske spart pengar.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt ner energi på meningslösa människor.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma hos mina päron i bomhus med min älskling♥
19. Blev du kär i år? Jag var redan kär, sisådär mer än 2 år tillbaka.
20. Favoritprogram på TV? Alla olika slags CSI, Criminal Minds.. ja, den genren.
21. Bästa boken du läste i år? Inte läst någon!
22. Största musikaliska upptäckten? Vet inte riktigt faktiskt..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Vet inte om jag önskade något särskilt.
25. Något du önskade dig men inte fick? Miljoner av pengar?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade med nära & kära hemma hos oss.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Pengar hade inte varit dumt, så hade man bara kunnat boka en resa när man ville komma bort eller snarare behövde komma bort ett tag.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Hmm.. Vet inte riktigt själv vad jag har för stil, varierar väldigt. Ibland rockigt, ibland stilrent, ibland busigt. Snygga detaljer, inte för mycket och inte för mycket.
29. Vad fick dig att må bra? Min familj.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Alltid Jared Leto.
31. Vem saknade du? Morfar och Åsa.. verkligen jättemycket!
32. De bästa nya människorna du träffade? Maggi är jag verkligen jätte glad över att jag fick lära känna, det gick väldigt snabbt och vi klicka på en gång, så vi har verkligen haft många roliga kvällar ihop!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin