Slopa't.

2011-01-26 - 11:29:50

Skulle lika gärna kunna lägga ner min blogg för jag är så kass på update, som jag tycker är det viktigaste med en blogg. Man vet ju själv när man sitter och bläddrar igenom under dagarna och ser när en del inte uppdaterat på jääätte länge, typ, 2 dar. Själv uppdaterar jag ju inte förrän en vecka efter..
Sååå trist för jag tycker verkligen det är trevligt med blogg!
Vi får se hur jag gör..

Men ska jag försöka mig på en riktig update nudå?
Vet dock inte liksom var jag ska börja.. så jag tar stunden här och nu.

Vaknade för cirkus timmen sen, sovit som en jäkla nöt, ser även att Martin ligger kvar brevid som egentligen ska vara i plugget. Han säger att han haft ont i huvet imorse. Suuure..
Och på tal om Martin så fyller han år på söndag, big boy. Hade tänkt att ta mig en tripp till Valbo för att inhandla hans present men det är så himmelens tråkigt att åka själv. Han vet iofs vad han ska få, men tänk ifall man skulle hitta något litet annat också? Det ska ju isåfall vara en surprise.

Alltså, sånt där är väl skit trist att läsa? Massa text text text. Eller?
Ääääh.

Ska ta och slänga i mig lite frukost och sen se efter vad det blir av den här dagen.
Senare kommer förmodligen min familj på besök med sin lilla söta Chitzu (hur det nu stavas?).
Spännande å se hur katterna reagerar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin