Käre god gud.

2011-01-08 - 16:14:39
Låt mig slippa vinterkräkan, tack.

Var och en runt om en åker ju på den, och nu även en vän till oss som varit här de närmsta dagarna, som idag fick skiten. Så jag har sprungit runt och tvättat varje handtag, bytt handdukar, tvättat varje liten fläck i lägenheten, i förebyggande syfte liksom. För har vi blivit smittade så är det nog redan försent..
Men man kan ju försöka å vara lite förklok iaf!

Startade dagen med ett pass på crosstrainern, begav mig sedan av till solariet.. verkligen skit skönt å känna att man har sådant gjort vid kl fyra på em. Ska strax slänga mig i duschen igen för att piffa på sig inför kvällens bravader.

Kom för ett tag sedan hem från lillebrollens match, där dom spöade Huge med 7-0.
Såg även att "finfolk" från el stocholmo var och kikade, såna som tex Paow och Hugo. Inge mer märkvärdigt än så men satan i gatan va liten den tjejen är, med en stor och stark innsida, var man märker av när man någongång läst hennes blogg. Alltså, jag tycker hon är en ball liten 16 åring, som inte alls behöver ha några komplex.

Ja, det var de det.
Nu kör vi!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin