Pic 4.

2011-02-03 - 12:31:50

"En bild på en konstig tid i ditt liv"





Jag har klurat länge på en konstig tid i mitt liv,
och jag kom då på att en konstig tid i mitt liv är när jag flyttade hemifrån, ifrån min bästis, min lillebror, tiden som är nu, när jag inte varje dag får träffa min lillebror, min största drog, min #1! Ända sen den dagen han pluppa ut och kom till jorden har det funnits ett väldigt väldigt speciellt band mellan oss. Det gör ont varje gång jag är där och hälsar på och ska åka därifrån. Det slutar alltid med att lillen gråter, även fast han är stora killen nu, som tex bilden högst upp då han är intill att gråta nyår för 2 år sen när jag och M skulle åka hem.
Jag är såå glad att han finns!
Ingen kommer någonsin kunna ta din plats älskade unge..


(Ja, jag har en syster också som betyder minst lika mycket, men det är två helt olika personer och två helt olika band, hon är inte lika bunden till mig som lillen hehe.. äe svårt att förklara, men de flesta fattar väl)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin