Haha, hoho, hihi.

2011-02-06 - 14:50:14
Ja, ska man skratta eller gråta? Jag behåller iaf mitt smile, och du kan sitta där och inte fatta ett dugg :)
Ibland är man busig. Jag vet egentligen inte om den där dumma kossan läser min blogg, har ju iofs blivit trackad med kommentarer förut. Anyways...

Startade alltså dagens inlägg med att rikta något mot någon. Annars då?
Jo, har varit en sväng på match, som alla andra söndagar u know. Lillebrors Brynäs spöade Sätra med 8-2 och dessutom var det riktigt skönt att komma ut en sväng, så himla vajjert väder!

Igår kikade vi matchen på teve, sen var det givet mario-lir, lite melodifestival och senare hamnade vi på O'learys. Lika trevlig kväll som alltid, förutom att jag var lite seg, tacka vet jag värktabletter. Som vanligt så försökte vi på oss med en liten efterjanne men som slutade upp på soffan med mig martin och jonas. Och martins tele. Fniss.

Jaaa men det var väl allt för idag! Nu ska jag snuffa ner mig i soffan rejält och ba njuta, för imorgon är det dags för jobb igen och en heldag väntar.. Spännande.
Postat av: Malin

jag tvivlar faktiskt på att hon läser din meningslösa blogg. Men jag gjorde det förr o var tvungen o titta in igen o se vad som hände. Hon berättade om meddelandena till mig idag och vi båda förstod att det inte stämde för det är inte martins grej o hålla på sådär. Vad hade du förväntat dig för svar egentligen, oja martin jag vill träffa och prata med dig också? För det är ingenting som kommer ske, hon är lyckligt förlovad med en kille sedan flera år och jag tvivlar på att hon har planer på att gå tillbaka till en kille som martin.. jag trodde att du, efter att ha läst din blogg förr, var vuxnare än såhär

2011-02-06 - 18:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin