Changes.

2011-02-01 - 14:38:54
Ser ni, ser ni, seeer ni, jag har bytt header! Snygg va... NOT.
Gaah, jag ville bara ha en change, en liten snabbis change. Men får fan finula lite till känner jag..
Jaja, jag har väl all tid i världen. Tänk om man kunde få ett heltidsjobb och få vara riktigt busy, sökte ett par st igår så får hålla mina tummar och tår. Imorgon har det dessutom gått 3 månader och jag är OK för jobbgarantin, hääärligt! Så får se vad det innebär.. imorgon.

Det är då fan va livet kan gå upp och ner.. och verkligen ha snabba svängar.
Just nu, i denna stund känns det sååå down.

Jag får skärpa till mig och lyssna på some good shit som typ den här:

Äemen va bra att det just nu funkar att lägga in klipp. Skit.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin