Blää va mitt bloggande blivit lidande sen ...

2011-08-31 - 12:37:13

Blää va mitt bloggande blivit lidande sen jag fick min underbara lilla fån. Suck. Är det inte det ena så är det de andra. Slår nästan aldrig på datorn längre och jag ids inte mobilblogga heller. Menneeeh såatteeeh. I give it a try med en liten kortis updejtis av vad jag pysslat med den senaste tiden, så får jag kör en bildbomb sen on the compjutah. Hm, var ska jag börja? Jag har varit på arbetsintervju som sket sig. Jag har varit på Gävle golfklubbs Pay & Play bana hela 2 ggr. Jag har varit hos hundra födelsedagsbarn, bl a lilla Ida som fyllde 2 år, stora flickan nu. Jag har klämt naglar hit o dit och fått nya designer hux flux, but i like it. Jag har spelat bilbingo och var en ifrån 2 ggr på ett o samma blad. Otur? Katterna har kraschat ännu en lampa så i fredags besökte jag & Martin Ikea. Jag har fått äta kräftor 2 ggr, fått njuta av solens sista varma strålar, kikat plasthockey mm mm mm.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin