What doesn't kill you.

2011-04-08 - 12:48:19
Only makes you stronger.


Igår var en skit dag, i stort sett. Humöret gick som en berg-och-dalbana, men konstigt då, blir så trött på folk så jag blir tokig snart! Folk bara ääälskar drama här i geflet!
Och jag känner nog att jag vuxit ifrån det litegrann.. Så låt mig ba va, tack.

Hm. Men senare på eftermiddan tog jag mig en solning, och med lite bättre humör drog jag sen iväg till Valbo, sjukt lite folk men det är ju sjukt skönt. Handlade lite plock.. Och sen så hade ju Bikbok 50% på allt i butiken, men inte fasen hitta jag nå! Skumt. Men bra för pluskan antar jag.
Sitter ju ändå och väntar på min Nelly-beställning jag gjorde häromdan, med en klänning, blus & byxa.
Hoppas verkligen den kommer idag!

Ikväll gäller det Modo! För ingen vinst innebär allsvenska, och det vore förfan bedrövligt!
Kommer sitta som på nålar, och ska jag börja bita på naglarna gör jag väl det då. Eller inte.

Annars då. Mina satans skavsår har blivit fruktansvärda! Så måste försöka ta mig en tripp till ett apotek och köpa världens bästa skavsårsplåster, dom har faktiskt ett par som är riktigt bra, så det är tur.


Just nu sitter jag och lyssnar på:



Tänk att jag äntligen ska få se världens bästa band och det här smaskot i sommar! WOHO!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin