Tidsfördriv.

2011-04-05 - 22:33:53
Äckligaste insekten: Ohyra, såsom silverfiskar & skit.. oså maskar
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Gott sällskap, kamera och en resa hem
Fisk eller badkruka: Varken eller. Skönt att ta sig ett dopp när det passar
Är det nåt du absolut inte äter: Gravad lax
Musik just nu: Bara ljudet från tvn
Sommarplaner: Peace and Love... so far 
Hur många kuddar sover du med: Totalt har vi nog 8 kuddar och då är det 5 som är mina
Spelar du nåt instrument: Piano, fast det var ju några år sen nu

Sparare eller slösare: Spara, vad är det?
Bästa film: Typ "Green Mile", "Shutter Island", "Changeling", "Forrest Gump".. gillar det mesta med Tom Hanks, och sen så ääälskar jag ju barnfilmer, och japansk anime, bl.a. "Spirited Away", "Det levande slottet", "Min vän Tottoro"
Tror på liv på andra planeter: Jag har inte riktigt bestämt mig än
Kommer du ihåg din första kärlek: Det gör jag!
Har du några homosexuella vänner: Hmm, inga jag umgås med tror jag

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Är man kär så finns det väl bara en?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag vill börja med 1, och sen 2 sen får vi se
Vart är du kittlig? På halsen & magen
Snarkar du? Nopp
Det här är jag bra på: Ta ansvar, bry mig om andra, älska glömma och förlåta
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att flyga vore ju najs

Vad vill du jobba som? Polis, advokat, makeupartist, frisör, hudterapeut, en salig blandning
Skriver du dagbok? Jag gjorde, och sen ser jag väl att blogga som lite dagbokstid
Har du nån flickvän/pojkvän? Ja, världens bästa Martin
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Been there, done that
Var nånstans? Piercing - Tunga, navel. Tatto - Vänstra axeln/skuldran
Gungar du på stolen? Mja, ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Är redan riktigt sugen faktiskt!
Hur många syskon har du?  En lillasyster och en lillebror
Är du rädd för blod? Är det mycket blod det handlar om så, ja
Gillar du att sjunga? När jag är glad eller med vänner till singstar, oh yes!
Anser du att du är stark? Mja, min starka vilja ger mig ibland fysisk styrka tror jag
Brukar du sola? Soldyrkare, hej!
Vad gör du om du får hicka? Håller andan så länge jag kan sen sveper jag ett glas vatten
Kaffe, te eller inget? Både kaffe och te med mjölk, tack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin