Påskelipåsk.

2011-04-21 - 11:24:53
Ja, och dååå kan vi ta och plocka fram fjädrar och riset och börja pynta!
Inte typ 511 dar innan vi ens är i närheten.
Jag tycker påsken är fånig. Jag har aldrig riktigt tyckt om den. Den är fånig helt enkelt. Jag får någon slags o-najs feeling i magen kring påsken. Kanske har med att göra att mycket ont skett kring mina tidigare påskar. Men sen också att det är en blandning av jul & halloween, för man äter exakt samma saker som på julbordet, typ, och man klär ut sig och går och plingar dörr. Jag vet inte, men det är min åsikt.
Det enda positiva är att det är massa röda dagar och man får sluta tidigt eller får lång helg.
Så vare med det.

Nä, jag är inte klar där ändå. Jag måste bara undra vad som är meningen med den här mellan grejen, först vinter, och sen blask, och sen det här? Som kallas vår antar jag. Men det är moln - sol - moln - sol... Hur booring som helst! Nedrans vädergudar..

Idag ska jag slinga håret igen och se till så att det blir en aning ljusare & fräschare, sen så kan jag väl fortsätta hoppas på att solen dyker upp, så man kan få en glimt av den och kanske lite färg.
Ikväll är jag sugen på något, har varit det hela veckan lång, men de känns en aning surt att det är just Melody Club som spelar på slicken tonight, aldrig varit något stort fan och tycker de är rätt patetiska. Kolla bara hur de ser ut.. och sen kan han inte sjunga för fem öre.
Men någonstans ska jag allt, sen vart de blir får vi se.

Kanske ett ganska buttert inlägg, men jag är glad, jag lovar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin