Ont, det gör ont.

2011-04-05 - 15:26:15
Igår kväll bestämde jag mig för att jag skulle ta en promenix idag, och på något underligt sätt vaknade jag 9.30, helt av mig själv, bara sådär liksom. Mitt undermedvetna som talade om för kroppen att nu är det bannemej prommedax! Och trots min förkylning och allt så slängde jag i mig en knäckemacka innan jag begav mig på en lagom sträcka till Bomhus. Skit skönt! Tills det börjar bulta i ena hälen.. Skavsår. Inte speciellt välkommen, men där fanns det iaf. Köpte mig ju ett par nya gympadojjer för inte så längesen, och jag har tyckt att jag känt av en kant i ena dojjan som skaver, och visst gjorde de det. Men som tur var började det inte kännas av förrän jag kom fram. So I made it through. Och alldeles lagomt till när jag kom fram (till mina päron som bor i b-hus) så försvann solen och dess värme och mörka gråa moln våldgästade plötsligt oss med sin kyla.

Tog en kaffe, sen kom M från en kort jobbdag och hämtade upp mig, så vi passade på lite shopping på kvantum. Nu ska jag ta mig ett bad innan jag börjar med något käk.
Usch, jag tycker det är skittråkigt att laga mat.. Städa, diska och tvätta fixar jag med glatt humör då jag trivs i ett städat hem.. men matbiten.. blä, jag äter hellre maten än lagar, haha.
Karln har ju tummen mitt i handen, så atteh, someone's gotta do it.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin