Mjauis.

2010-09-14 - 17:08:23
Nepp, inte blivit någon bildbomb för det går ju bara inte. Skiten hänger sig och tillslut efter hundra försök ger jag upp helt enkelt!

Och till något heeelt annat.. Ååh, kikade på blocket igår kväll jag och M, och hittade en kissemiss som vi (eller jag) fastnade såå för. M ringde idag för att kolla om den fanns kvar vilket den inte gjorde. Skit också!
Var är du lilla kissemiss som jag såå vill ha här vid mig och gosa med? Jag döör, jag måste hitta kissemissen för moi!

På torsdag smäller det, Brynäs-Modo kan det bli en bättre start på hockeysäsongen och jakten på sms guldet 2011? I DON'T THINK SOOO! Men vi skippar nog att se matchen på arenan, och kikar den istället på storteve!
Så tagga torsdag liksom!

Sitter just nu med en såndär skitsnygg slinghätta på skallen, aahmen schnyggve.
Mitt försök är att göra tusen slingor och sen försöka med en ljusbrun färg, har gått runt och sett ut som en svartskallad tjej, inte bra. Så jag håller tummarna för att detta ska bli kanuun.
Postat av: Cheap Jordans

thank you for posting . please do more good article.i like it so much .I will always follow it.

2010-12-29 - 03:03:53
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin