Nasalt nasalt.

2010-10-06 - 13:26:57
Typ helt genomtäppt i näsan, så jag låter helt fel när jag pratar.

Mamma & pappa har nyss varit här och ännu en gång hälsat på sina "barnbarn", och var nästan nära på att röva med sig en av gobitarna. Aja baja, det är våra bäsar!

Öhm, har igentligen inget skit important att tala om, förutom att det känns så jäkla wonderfullt att det är torsdag imorgon och att man äntligen kan få slå på sig klackarna! eller, mjaa, nåt sånt.
Är så less på att bara sitta rakt upp och ner i min ensamhet av människor.
Missarna sover i vanlig ordning. De fick ett helt paket med leksaker och käk av mamma så dom kan ju vara helt slutkörda tack vare de.

Alltså, jag känner att jag bara plitar ner oväsentliga ting.
Tjing!

Postat av: Victoria

:) Ja det är viktigt att man mår bra! Pengar är absolut inte allt! Jo men CM mode det vet jag vart det är :) Vad roligt att du har lite jobb där iallafall :) Med mig är det bra :) Jobbar och står i :)Jag jobbar fortfarande som timmvikarie åt kommunen inom ålderdomsvården och trivs jätte bra :) Och så har jag börjat plugga Ma B igen, jag fick ig sist jag pluggade! Men nu så, nu jäklar :) Tycker faktiskt att det är riktigt roligt den här gången :) Ja jag vill också träffas :) Det är ju det här med jobb som sätter käppar i hjulen, men jag menar man behöver ju inte vara alla heller! Jag har fortfarande ditt nummer tror jag om du inte har bytt? :) Något soligt måste vi ju hitta på :) Vi måste ses iallafall tycker jag :) Kraamar!

2010-10-07 - 00:06:44
URL: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin