Halvkrasslig.

2010-10-05 - 13:32:54
Sitter ensam hemma med katterna och är en liten sjukling.
Fick tokont i halsen igår kväll, och förtillfället har det gått över, jag hoppas verkligen att det
inte är nå halsfluss och att det bara är sådär halsont som man brukar kunna ha när man är
förkyld, vilket jag är. Har iaf bunkrat upp med grönt te, halstabletter, c-vitaminsbrus och vatten,
vill verkligen inte däcka av totalt och bli sängliggandes, för det blir lite svårt när man är ensam med två busungar.

Man kan ju även börja undra hur pass snurrig jag var imorse när jag klev upp och trodde klockan var
elva när den bara var nio, och jag var helt säker på att den var elva.
Klart tecken på att man inte är riktigt hundra.
Sov halvtaskigt inatt och har bäddat ner mig i soffan och sovit en timme, känns en hel del bättre av lite sömn. Tänk va mycket nåt så litet kan göra.

Och missarna går det bra med, börjat äta som matvrak, eller ja, är hungriga för jämnan och sover i omgångar.. mina små bäsar!

Nä, nu ska jag slå på en rulle till i väntan på att Martin ska komma hem och pyssla om mig.
Sen bara längtar jag efter att få sitta på balkongen i värmen igen! Men dit är det ett tag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin