Flåt då.

2010-10-27 - 23:12:42
Okej, sorry, blev verkligen ingen härlig update idag som jag lovat.
Men jag har faktiskt haft fullt upp heeela långa dagen.
Det börja tex så bra som med en tur i hemlingbyspåret, vi tog 5 km, virrade bort oss, så det möjligtvis blev 5 km till. Kiddin, men nån km till kanske. Men skööönt vare kan ja lööva re!
Efter det vart det en snabb dusch, en sväng på stan för inlämning av skor osv, sedan mot Furuvik för middag och byte av däck till vinterdäck ofcårs. Ja, det var typ min dag.

Just nu sitter vi & pillar med VHS #2 som vi fått av M's päron, begagnade såklart.
De vill helt enkelt inte rulla banden! Skit.
Varför är det så viktigt tänker ni, jaa då ska jag tala om att jag nämligen har världens bästa serie på band sörru.
Och det är Nollor & Nördar aka Freaks and Geeks, gammal serie som bl a James Franco (Spiderman "Lille-Goblin", Pineapple Express, Tristan & Isolde), Jason Segel (How I met your mother, Forgetting Sarah Marshall), Seth Rogen (Supersugen, 40 year old virgin, Funny People, På smällen) och Busy Phillips (Cougar Town) är med i.


Postat av: Tessan i Karlstad

den serien är kung.. såg den för några månader sedan och den är riktigt underhållande :P

2010-11-02 - 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin