Complicated.

2010-11-24 - 23:36:03

Idag har det fixats & donats.. not at home, men på andra håll och kanter.
Fick även jobba en liten sväng.

Imorgon tänkte även jag pynta till det i hemmet! Ser hur duktiga alla andra är.
Jag känner mig dock lite förvirrad, brukar man inte pynta typ i början av december?
Whatever..

Försöker med det här att uppdatera, men jag vet inte riktigt vad jag har att tella om.
Mjao, imorgon blir det en dunder&brak torsdag med möjlig utgång, vår kära Maggi drar till Nooorway på fredag för att få börja jobba, efter allt sjå med sin arm. Jag hoppas dock att hon kommer hem snabbast möjligast.

Jaa men vafan, det var väl allt för denna gång!

PS. Nääe, jag har inte missat detta jäkla skitväder! Hur skulle man kunna det när man håller på att blåsa bort!?
DS.


Galet bra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin