Ny vecka, nya tag.

2010-05-31 - 12:31:14
Hello everyone.

Helgen har varit sådär, tänker inte gå in på det.
Men saker har hänt som kommer drabba mig resten av livet, eller, det har drabbat mig fram till i lördas.
Nu efter eget bestämt val, så ska jag inte behöva leva med skiten mer. Punkt slut.


Mitt paket från Nelly har fortfarande inte kommit, och har tydligen inte skickats iväg förrän i torsdags.
Bad Nelly! Så jag är ruggigt besviken, kan man ju säga. Har mejlat iväg för andra gången ett besviket mejl.. och nu kom ett svar.

  • Postat den: 2010-05-31 12:26:56
  • Postat av: Sebastian [Nelly.com]
  • Rubrik: RE: Sen beställning.
Hej
Tack för ditt mejl.
Leveranser till och från oss kan variera i tid beroende på postgången samt arbetsbelastningen. I regel kommer beställningen fram inom 5 arbetsdagar men det kan i vissa fall ta två veckor så kontakta oss igen när de två veckorna är passerade från det att du mottagit leveransbekräftelsemejlet från oss om du fortfarande inte har mottagit paketet då så skall vi se hur det ligger till med din order.

Återkom om du har fler frågor eller funderingar.
Ha en trevlig dag!


Så nej, gott folk, det är falsk marknadsföring att säga att leveransen skall finnas hos dig efter 2 arbetsdagar.
Ja, man blir ju besviken.

Nu är det sen frukost här, har sovit, eller nej inte sovit som en gud. Haft mardrömmar och jag vet inte vad i ett par veckor nu. Börjar bli skapligt less, samt van. En dålig vana.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin