I got a strange feeling.

2010-05-21 - 20:41:12
Den här fredan har varit knepig. Den börja riktigt dåligt, haft nån slags ångest med världens stryptag kring halsen. Tack och lov har det släppt nu, M kom hem och solen sken en sväng.. så enkelt var det att bli av med den ångesten. Han ligger nu och sussar, ännu en jobbhelg för stackarn, och han är trött helt enkelt. Jag ska och jobba om några timmar, en seg väntan.. ända tills 01.15. Drygt? Eh ja.

Har inte suttit ner på hela dan, förrän typ nu. Har städat & donat, tänt massa ljus, lagat mysmiddag och hällt upp ett varmt ljusbad lagomt till M kom hem. Jag ville helt enkelt bara försöka visa min kärlek, som är så stark till honom. Jag uppskattar verkligen hans närhet och vårat band tillsammans blir bara starkare för var dag som går!
Hur som helst.. Om man summerar dagen i känslor, + - 0.
Fast, love conquers all, som man säger♥


Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Heej! :)



jadu, man kan nog göra olika. Men jag började tupera överhåret, sen fäste jag sidohåret med nån nål bakåt. Lockade det översta håret och nålade upp det, lockade nästa rad, fäste upp det osv. Tog en rad i taget med andra ord. Gjorde ett par flätor för att göra frisyren lite roligare :)



Hoppas du hänger med :P

Glöm inte att ha i nått som håller lockarna innan du lockar! :)

2010-05-21 - 21:16:18
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin