En bra början.

2010-05-03 - 12:25:41

Skulle ha varit hos umo kl 11.30 för nytt recept av p-piller.
Men då ringer det någon på skyddat nr imorse vid 8 tiden, och svarar aldrig på doldt nummer, men då visade det sig när dom spelade in på röstbrevlådan att det var dom, umo, som ringde för att säga att barnmorskan jag skulle till var sjuk. Attans! Och dom bad mig ringa dit för att få en ny tid. Och grejen är att jag har ett piller kvar sen är det slut på kartan, så jag fick gott och väl till 8.30. Och när jag väl ringer får jag sitta i telefonkö i en kvart! Så härligt! Dessutom hade Martin sovmorgon, så han låg ju och sov, annars kunde jag liksom klivit upp med honom.
Men ja, jag fick en ny tid, fredag, thank god. Så vare med det.

Ska bli kul att se hur den här dagen slutar, om den gör det, för imorgon kl 16.10 ska jag infinna mig hos mr dentist för att dra ut en visdomstand, och jag sitter här och kuvar mig för hur ont det kommer göra och jag kommer ha. Sitter och söker på Google på forum där andra skriver sina upplevelser av det.. Och jag döööör. En del skriver att dom blivit helt uppsvullna i ansiktet, att dom haft ont i månader, att det inte går att äta annat än soppa. Hur ska detta gå? Någon skrev tillomed om att dom råkat skada någon tungnerv så att det hade gjort skitont +_+

Men som sagt, idag är det måndag, och jag tänker försöka ta en dag i taget liksom.
Ska fortsätta härifrån med att ta en promenix till the family in bomhus.
Solen skiner och jag är rädd att jag klär på mig för mycket.
Så nu ska jag pysa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin