W'zup.

2010-03-13 - 14:19:11

Ah här är fan inte läget okej alltså.
Är lika sjuk som solen skiner idag! Och det är inte OK!
Hostig, snorig, hostig igen, febrig, gnällig, och hostig igen. BLÄ!
Var ju ännu en nattjobbhelg denna helg men har inte jobbat natten som var och är sjukanmäld för kommande natt också. Surt. Skönt att slippa alla fylltrattar dock. Heheheh.

Äe, det är jag, treon & Iprenen. Vi ba kööör! Haha.
Nä men riktigt trist är det, och det roliga är att jag har samma symptom som jag hade för cirkus 1 år sen då jag fick lunginflammation, som inte var skitkul! Rossel i lungorna. Dessutom har jag världens bökigaste hosta som är så jävla jobbig att jag får ont i strupen. GAAAAH, ballbakterier...
Jaja, 3e dan idag och jag håller på att gå insane. Hoppas det går över snart.

Åkte igår kväll hem till mamma & pappa och hängde..
Senare på kvällskvisten hämtar mamma syrran från nån i Andersberg. Jag fattade på sättet hon kom in genom dörrn, att hon var påverkad. Haha.. jag tror jag dör, men jag knallade iaf upp till hennes rum, där hon däckat av. Ungen e fan 15 år! Fyller 16 i nov. Men ändå. Jag fattar inte dagens ungdomar.. de börjar dricka, röka & jag vet inte vad i sån tidig ålder!? Och jag tror mycket att det hela har med grupptryck att göra, börjar 1 så gör snart alla andra det också. Jag menar, genom att jobba kvällar & nätter på helgerna på donken, man ser mycket. Mååånga ungdomar som är helt utan vett & etikett. Det är tragiskt, för de är ju dom som är kommande generationer, kommande framtid liksom. Vad ska det bli av människan igentligen?
Och jag sitter inte och försvarar min syster nu, absolutely not! Snarare tvärtom.. Det senaste året har hon gjort många, många snedsteg, och jag blir tokig. Jag tycker så synd om mina föräldrar.. Då jag & min syster är motsatsen av varandras personligheter.. Mig behövde man aldrig slå in de i pannbenet på för att fatta. Jag har alltid skött mig, passat tider, skött skolan och kunnat lämna den med bra betyg, jag har aldrig velat göra nånting som jag vet kan ha sårat mina föräldrar. Min syster börjar komma i den där åldern, jagvetintevadförålder, men då man gör fel, åtminstonde gör hon det! Och när jag berättar om hur jag var i hennes ålder, så säger hon att jag var en tönt. Var jag en tönt för att jag skötte mig? Då får jag ha vart det, för jag ångrar ingenting jag inte gjorde. Idag är jag vuxen och får göra vad jag vill, jag bor i mitt egna hem, där jag får komma och gå och göra som jag vill. Vill jag dricka alkohol en vardag, får jag göra det, vill jag röka ett paket om dagen, får jag göra det. Men även om jag får det idag så intresserar det mig inte. Och det gjorde det inte då heller. Äääh.. jag har mycket åsikter angående det här och inlägget börjar bli onödigt långt. Men wtf liksom, det är ju min blogg & den finns enbart till för min skull, när jag vill skriva av mig lite. Jag önskar & hoppas bara att min syster skärper till sig, och alla andra ungdomar där ute i vida världen, att de tar sig i kragen, skaffar sig ett liv om dom inte har ett, och börjar tänka på framtiden. Livet har knappt börjat när man är 16 år...



Tönten. Jag i samma ålder alltså...

Postat av: Coach Outlet

I’m still waiting for some interesting thoughts from your side in your next post thanks.

2010-12-29 - 03:03:27
URL: http://www.coach7stores.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin