Sjukstuga.

2010-03-16 - 16:51:02
Ja, nu är både Martin & jag sängliggandes, däremot är väl jag på bättringsvägen och han påväg neråt.
Min skalle känns så tung & jag har ständig huvudvärk. Undra om jag någonsin varit såhär förkyld!? Hostan har börjat ge sig av och det är skönt. Dessvärre har lingonveckan dykt upp vilket inte heller gör en skitpigg.

Haha, hade en smårolig konversation med Martin igår, eller, det var väl mer eller mindre jag som tänkte något halvknepigt:

Jag: Martin?
Han: Mm?
Jag: Nu har jag vart sjuk tillräckligt länge & tillräckligt mycket så nu orkar jag inte mer. Jag vill inte mer!
Han: ?
Jag: Tänk ifall man bara kunde liksom, näe, stänga av bara. Som när man tränar och inte orkar mer, då slutar man. Men när man är sjuk är det bara bita i läppen och fortsätta.

Hahaaaa, det är ju en sån rolig tanke, men fattar ni? Jag orkar fan inte helt enkelt va sjuk mer, så nu får det vara NOKK!

Men som sagt, går fan inte att göra mycket åt saken.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin