Sommarlov.

2010-06-09 - 10:53:44
Det var nu längesen just jag hade sommarlov, och när jag tänker på det så är det ju fan lyx att få ha sommarlov.
Tänk om man bara hade vetat det då.
Hursomhaver, idag får både syster & bror sommarlov och till hösten börjar syrran i gymnasiet, stora tjejen, känns ju helt galet. Lillebrollen går fortfarande i lågstadiet/mellanstadiet, tack och lov!
Det känns skumt att se dom växa upp och bli så stora, när jag både hunnit med att byta blöjjor på båda två.

Tänkte bara plita ner något litet, eftersom jag måste börja fixa mig strax, blir hämtad kring 12.30 kanske, och sen ska jag till jobbet när allt är klart, ska få lära mig stängningen idag, och imorgon bitti blir det att lära mig öppning, sen kan jag få stå där själv i butiken, vilket känns helt galet. Däremot är ju butiken så liten, så man behöver igentligen inte vara två stycken.

Nu skiter jag i det här.
Heddå.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin