Livet är inte alltid lätt.

2010-06-03 - 15:27:17
Men när det är det, så e det ju riktigt nice!

Idag kom äääntligen min beställning från Nelly, och skorna är väl heeelt makalöst snygga! Gash. Klänningarna var riktigt söta också, så jag är nöjd. Däremot ska jag hädanefter göra min beställning 2 år innan jag vill ha den. Aldrig varit med om sådan sen leverans. Men nu går vi vidare.

Igår var jag hemma hos Sanna en sväng i hennes nya frescha lya på Brynäs. Vi drack some wine och drog sen ner ett gäng på Interpool, då alla andra utehak stängde när vi kom ner, sisådär kring tolvslaget.
Det slutade riktigt trevligt, Markström satt vid vårat bord och jag passade på å raffa åt mig en liten hälsning på ett papper till lillebror, vilket gjorde hans dag idag när han fick lappen. Jag gissar på den kommer hamna i en ram på väggen. Men då är lillebror endast barnet också, 9 år.

Och på måndag börjas det på CM MODE, ska bli riktigt kul och nu jäklar ska vi sätta denna butik på Gävles karta, och inte då som någon tantbutik som folk kanske tror, utan det är snygga kläder med klass. Ungefär Vero Moda/B-young.

Nej, hämta tvätten och sen börjar det närma sig för att börja fixa sig för att sedan slå klackarna i taket ikväll!
Kubb, grill & mys i Sätra med McDonken co., för att säga farväl...?
Mihihi.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin