Sorry, just livin.

2010-07-14 - 17:31:39
Alltså.. jag har verkligen inte tid!
Jobbar heeela tiden nu, och.. lägenheten har verkligen blivit till ett bombnedslad tillochmed (kanske lite överdrivet, men är man pedant så är man), men nu har jag fixat till den med.
Nagellacket trillar bort, brännan tynar bort, hårutväxten börjar synas.. Wtf!

Men... det är ju ändå helt underbart. Det är livet!
Jag älskarrrr att få jobba och inte bara sitta hemma, pryda på nagellacket gång på gång, sola för mycket, slita på håret av all färgning osv osv. Och sakna sönder Martin..
Nu vill jag bara att detta ska hålla... DOCK inte värmen! Usch säger jag bara! BORT med den!
Det är på tok för varmt! Man blir ju helt sne i huvudet, åtminstonde jag! Jag kan inte tänka, inte sova, inte prata, och inte bete mig.. jo, det sistnämnda kanske. Men jag blir tamejfan helt väck i huvve! Har med mig en vattenflaska 24/7, vart jag än går... nästan.

Nu luktar det turk igen. Vet ni hur det luktar? Grill. För dom grillar tamejfaaan varje dag här!
Haha, trötta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin