Oh my.

2010-07-21 - 11:33:52
Det har ju nästan hunnit gå en vecka sen jag skrev sist!
Okej, ska försöka mig på en snabb update.

Jag har jobbat jobbat jobbat, förra onsdan våldgästades vi av lite Karlholmare & vi drack något glas, mys! Torsdagen var snuskigt lugn, på fredagen dök Ullis upp hos mig för lite vin & utgång, skitkul! Och lördagen var det tjejkväll hos Jenny, folk splittrades och jag gick hem. Söndag börjar en hals ömma och en näsa snuva. Måndag mådde jag piss, hade feber, hostig och ond hals, dock jobbade jag heldag, all by myself. På kvällen kom Jonas över och vi lirade Wii, Guitar Hero & Buzz. Tisdag, skulle ha jobbat halvdag men tack och lov kunde en kollega ta hela dagen, vilket behövdes för min del. Joinade mor & far + syskon och vänner på en liten runda minigolf, sen var det bums i säng och där har jag legat.. fram tills nu. Ska vara bra med vila när man känner sig hängig har jag hört, heh. Däremot är näsan helt täppt och lite hosta finns kvar. Och idag ja, är det onsdag och jag ska jobba kortis 14-18, sen har jag ingen aning vad det blir. Både Martin och jag är ledig imorgon. Så vi får se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin