Sleepy.

2010-01-12 - 21:22:22
Som jag tidigare skrivit, jobbade jag ju natt i helgen, med stängning på det... till 5 alltså. Ja, blä! Hamnat i säng skit sent/tidigt.. whatever.. Har prövat vända tillbaka dygnet, och det går väl sisådär. Har nått sånt där cepe-problem igen med att somna, skit drygt! Kan inte någon bara komma & klubba ner mig innan tolvslaget varje kväll? Har istället fått köra med att sätta väckarklocka och vakna skapligt, så att jag ska bli trött till kvällen. Hittills har det inte funkat.. men vi får hålla tummarna.

På torsdag har vi personalfest och jag är SÅ taggad! Ska bli riktigt jäääkla kul! Först ska vi, några stycken, dricka nåt glas vin här hemma och sen, kl. sex ska vi vara nere på Pitchers för lite mat & dricka. Jag har hört talas om det ska bjudas på dricka.. ja, antagligen fortsätter kvällen för madamen här + jobbfolk. Vet inte vad klockan blir innan vi är finish där. Men ja vi kanske hamnar hos mig igen, och senare blire såklart utgång. Grymt!
Dock ska man väl inte ha för höga förväntningar. Jag har min onda aning i sinnet too.. såklart.

Och pga det så har jag varit och stekt lite på solariumet, vill känna mig fräsch tills dess, och då är solariet rätt plats, absolut! Brun & fin, hur fräscht är inte det liksom?!
Ja, och en sak om det jag bara ville påpeka.. jag har alltid med mig min egna musik, orka radion? Det gör bara tiden ännu längre, och det är inte alltid det är najs att lika i solariet, kan jag tycka.
Och ja, vad jag skulle komma till.. märkte att jag slumrade till idag, då jag röck till då & då. Just då lyssnade jag till Fade to Black med Metallica.. den gör mig bara så avslappnad! det är rätt lustigt bara tycker jag, eftersom det inte är någon direkt lugn låt eller så, halvlugn. Sen bara äääälskar jag dubbelpedalandet i slutet av låten!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin