Lucky me.

2010-02-01 - 00:56:22
Helluuwie.
Här är jag, en vanlig söndag, och lallar.
Sitter och lyssnar Chris Brown's nyaste album på Spotify - Graffiti - riktigt bra!
Så skönt och vill man så funkar det kanon som skön bakgrundmusik.

Nu är ännu en helg över, och även denna funka helt o k e j.
Igår fyllde som sagt mitt älskpälsk år, vi åt på Bishop och hade det allmänt trevligt. Efteråt åkte vi hem hit, jag, Martin & hans föräldrar och körde lite Buzz. Senare drog jag & Martin på slicken vilket var helt meningslöst igentligen då det var alldeles för mycket folk. Nä, tacka vet jag torsdagar! haha.

Idag har vi också kalasat till det med lite tacos & daimtårta tillsammans med min familj.
Han fick även lite presenter, ja lite allmänt krims krams, men det viktigaste - en toaster!
Så nu ska jag tamejfasen göra mig en toast i väntan på Grammygalan på kanal 9 som börjar kl. 02 och håller på ända till 05.35. Långt & härligt, jag vet.

Menneh, hörsl dål hölluh!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin