Länge leve ungdomen!

2010-01-05 - 01:54:39

Förra natten vare JVM match kl 03, jag fastnade vid den och somna nog inte förrän kl 6.30 imorse. Sov fram till kl 14 och sen vare snabba ryck med att pudra näsan & vise versa, för att sedan dra mot Bomhus, hem till familjen & fira min maaaaaaaamiii som inte är vilken mami som helst utan världens bästa mamiiiii!!


Grattis världens bästaste mamma på din födelsedag!
Jag älskar dig så och jag hoppas att din dag var dig tillfreds!
Jag & mamma på nyårsafton.



Har varit där borta hela dagen/kvällen och kom hem för inte allt så längesen.
Har suttit och tänkt och beundrat min mamma.. för den hon just är.
Jag älskar min mamma mer än något annat och ingen annan kommer någonsin kunna ta hennes plats. Min mamma har varit den viktigaste och haft den största plats inom mig & mitt hjärta sen jag var liten, jag kan komma ihåg när jag var pytteliten hur jag beskrev för henne hur mycket jag såg upp till henne och tyckte om henne.. jag brukade säga" Mamma, du är hela min värld, du är hela världen för mig! Jag tycker om dig sååååå mycket!" och så sträckte jag ut armarna allt jag kunde. Hon var min värld då, och hon är min värld nu! Min mamma är världens vackraste & finaste. Hon är allt för mig, och jag kan inte tänka mig hur jag skulle kunna leva utan henne. Hon är världens bästa mamma och världens bästa vän. Jag älskar dig av heeeeela mitt  ♥!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin