Ceeelebrate good times, c'mon!

2010-01-30 - 13:24:35
Hurra hurra, för det är min älsklings 22årsdag!
Grattis hjärtat mitt! Jag önskar dig guld & gröna skogar, och ett lyckligt liv tillsammans med mig, tihi.

Ja, som sagt, idag är det Martins födelsedag, och det ska firas.
Jag skulle ju igentligen ha varit på jobbet nu & knegat, men bytte bort passet då jag kände att det skulle bli allt för stressigt att sluta fyra. Så nu har jag gott om tid till vad jag behöver göra.. skööönt!

Ska efter att jag skrivit klart detta kliva i ett bad, & sedan börja fixa till mig till en status av - helt okej.
Sen bör jag dra mig ner på stan för att köpa nåt litet extra.. köpte & gav ett paket från H&M igår med 2 snygga toppar & en svart skjorta till honom. Han fick öppna det lite i förväg, fniss.

På schemat står det Bishop's kl sex, och Martins parents dyker upp här kring fem snåret, så jag måste börja rappa på liteeet. Och ja, ikväll kööööör vi!

Trevlig helg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin