Tju lulu lu.

2010-02-03 - 21:25:26
Tjo fladde fi.. eeehm.

Nyduschad & härlig. Kom nyss hem från jobbet, fick rycka in mellan 15-19, vilket är skööönt för jag behöver timmarna. Alla har fått skit lite timmar denna månad, då det är färre dagar än andra månader, sen har det väl med nån budget att göra från förra året. Dunno riktigt..

Ser fasen att mitt favvo-drama program är på 5an nu, gah.
Jag gör detta kort.

Imorrn ser dagen ut som så, gym, solning, bubbel, alkoholbubbel (?) jaa, för det är ju fan torsdag! Och vi är några som tänkte köra på en girls-night! Och nu kom jag på att jag bara måste hitta något nytt till att ha på mig imorrn, gash..  well, well, vi ska ändå en sväng till Valbo för att kika lite.


Well then..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin