En ledig weekend.

2010-02-17 - 16:08:06

Ja hejuda mig så skönt det ska bli!
Jobbar ju oftast natt om helgerna.. men nuså, kan jag också leka partyråtta en fredag eller lördag. Dock är det ju helgen innan löning vilket betyder att det brukar damma i plånboken & dessutom vara antingen kasst med folk ute eller massor med folk som spenderar sista kronorna.

Jara, jara, här sitter jag å bara babblish strunt.
Btw, på tal om nåt helt annat - 2 OS guld! fasen va najs, och jag har för första gången i mitt liv suttit och sett båda gångerna. Ja, jag är ju tillsammans med världens största sportfåne, så vad kan man göra annat än att försöka bli intresserad och haka på & se det tillsammans, ibland. Om jag ska kunna se en framtid med honom så är det väl lika bra jag vänjer mig.. dessutom är ju Martin min pappas nya bästis eftersom han kan så mycket om sport, & det gillar farsan baloo. Och på tal om farsan baloo så skulle han ha opererats imorse, MEN (och jag blir fanimej tokig på detta jävla sjukhus) doktorfan vägrade operera. ÖÖHM, han kunde inte ha ringt, typ, igår och sagt det? Nä, dels pga att pappa röker, han sa till en människa som rökt sen han var 15-16 att sluta röka annars opererar han inte, låter väl lite oproffsigt sagt? Och sen för det andra, så säger han att chansen att det blir infektion efteråt är så stor så det är lika bra att strunta i det. Alltså, jag hoppas & önskar och håller alla mina tummar och tår för att det här ska läka bra och fint nu för honom. Min pappa älskar idrott och att idrotta. Han mår så dåligt psykiskt nu över att inte kunna va med på fotbollsträningarna med ungarna, han är handikappad och får halta runt med kryckor. För en gångsskull tycker jag faktiskt synd om honom.. Att se en hårding som honom så svag och sårbar, känns konstigt.

Shit, jag bara löpte iväg som på amok där.
Jaharu. Allt jag ville säga va.. ledig heeeelg, mjaaami!




Tänka sig, att det är samma person..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin