Dan före lön.

2010-02-24 - 17:44:05
Onsdag den 24e februari, och imorgon är det äääntligen lön!
Så himmelens skönt! Och det ska firas till med en brudkväll! Baarrrrrra brudar, ihih. Och som jag hade tänkt mig så bör vi börja i god tid, för tydligen är det ståhej både på solo, rockbaren och såklart slicken som i vanlig ordning, dock vette fasen om det kommer vara folk på slicken.. Finns nå grupper på FB med massa folk som plitat i ett "Jag kommer" på de andra ställena. Man kanske kan hinna med alla 3 ställen? Är ju gratis inträde på rockbaren, dock tror jag inte det kan bli sådär skitbra där, massa smått I guess.
Jara jara.. Det ska bli en dunderkväll iaf! Åtminstonde är det vad jag hoppas på!

Har storstädat kylen idag, verkligen "diskat" hela kylskåpet så nu skiner det där inne.
Efter det drog vi och gymma & bada, sen solade jag.
Nu är det brått då vi ska hem till Martins familj i Furuvik & käka, och jag är hungrig!
Hejpa.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin