Booli booli.

2010-02-13 - 17:22:44

Kommer inte ihåg när jag skrev sist men det var väl ett par dar sedan.
Skitsamma.

Har storstädat lägenheten idag och det är så jäääääädrans skönt såhär efteråt när man bara kan luta sig tillbaka i soffan och känna en grön äng med blommor dofta här istället för ruttna sopor-lukten. Yuck liksom.
Dessutom har jag tvättstuga just nu, ska strax kila ner, så slänger in något snabbt bara.

Ja, i onsdags körde vi på lite Interpool, vart rätt halv lugnt, så därför gick vi ut på torsdan, rätt lugnt då med. Och nu jobbar jag natt helgen, så får se till att svina till nästa helg, or something.

Känner mig inte fräsch alls till utsidan ändå, skulle behöva boka en tid hos frissan, igen, jaa håret växer som ogräs och utväxten finns där (som dock inte är livsfarligt synlig) därefter borde jag flytta in i ett solarium och stanna där ett tag. Och på tal om hår så börjar jag bli skeptisk på om jag verkligen ska bli ljusare, vilket är projektet vi håller på med just nu, eller ja, frissan. Får se, jag vet fan inte...



Vilken hårfärg ska jag ha?

Postat av: Victoria

Nr 2 är du ju så fiiin i!

2010-02-16 - 11:10:48
URL: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin