Baby gotta work.

2010-02-22 - 20:35:03

Yesbox, kom nyss hem från workiworket. Hoppa in lite extra sådär, idag 16-20.30 igentligen men pga brist på folk & saker att göra fick jag gitta hem lite tidigare. Imorgon står det 15-18 på schemat.
Jobbar igen på fredag & sedan kommer lördan med sin fucking mördartid 8-18. Jag bara fattar icke hur jag ska palla! Från att jobba 3-5 timmar då och då till 10. Gash! OCH att börja när jag nästan brukar gå och lägga mig. En lugn fredag lär det ju bli for sure. Däremot är det ju en efterlängtad löning på torsdag, så då kan det möjligen bli galej, även fast jag sagt att jag ska börja ta det lugnare.. en fråga bara, hur kan man börja ta det lugnare när man redan är så lugn av sig ;) mihihihhhii.

Näe, nu lär jag styra upp det här med krubb.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin