All denna jä*la snö.

2010-02-10 - 14:31:28
Why?
WHYYY?!

Så fort det blir någon plusgrad, och snön smälter bort på gatorna, och skinnjackan åker på,
jaa då jäklar börjar det ösa ner snö från himlen! Det är som om någon jävlas med oss här nere.
Nä, man skulle vara en vädergud vetja. Sommar & sol aaaaall the time!

Har faktiskt vaknat för inte så längesen. Vaknade först vid 12, men slumra om.
Kan ju skylla det på att vi var rätt, eller iaf jag, var rätt seg efter gympasset. Dessutom firade vi till vårat 1 ½ år med finmat här hemma & chillout på låda. Riktigt mysigt! Vi hade igentligen tänkt att masa oss upp till Interpool för lite biljard, men eftersom det inte gick att se vägen man gick på så sket vi i det.
Vi satte oss & kikade på "This is it" istället och blev emotional. Jag genom tårar, och Martin genom att blunda då och då och bara njöt av musiken. Ja, det var vår dag. Helt perfekt med det perfekta sällskapet.

Så, idag kan det hända att vi dricker lite vin till och beger oss idag istället upp till IP, för lite biljard osv.
Har hört att några gobitar från jobbet ska dit, och det brukar ju kunna sluta med att man trillar dit.

Just nu sitter jag i morgonrocken i vardagsrummet och hör till tevens reklam.
Martin är i köket och gör en varsin macka åt oss.

Medans jag tuggar på min lepamacka ska jag kika på det här med att lägga upp sina egna videoklipp.
Kan ju vara kul lixåååm.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin