Julkort.

2010-12-06 - 20:55:58
Hihi, imorse när posten kom blev jag väldigt fundersam över ett brev som var till mig.
Det såg ut som om det var skickat privat utav någon.. och ja, för inuti var det ett litet julkort med Ullis söta Ida som önskade god jul. Guu va sött det var och gu så glad man blev! Av något så litet.
Jag har aldrig skickat julkort tror jag, men man kanske borde göra det, för vem vet vilken glädje det kanske ger åt någon? Tack pullan, om du läser detta, det var gulligt :)

Dock har ju inte vi några barn... än. Men vi kanske kan slå på en jul-outfit på kissarna och knäppa en julbild?
Då säger jag, mission impossible. Hah!
Eller så kan jag kanske sätta på min jätte bebis Martin en dräkt och fota. Tss.
Men haha vilken fantasi!

Strax är det CSI som gäller, en av världens typ bästa serier!?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin