Tro, hopp och kärlek.

2010-08-10 - 00:30:14
Oj, nu är det mycket som har hunnit hända.

Såsom:
- Åkt och kommit hem ifrån en bilresa på 100 mil uppåt i landet till en by som heter Pajala, för att visita världens bästa mormor. Underbar vecka!
- Skaffat en ny telefon, Sony Ericsson Xperoa x10 mini pro, superb tele om du frågar mig!
- 2 årsdag 9/8 tillsammans med min beloved one, Martin♥
- Fått mitt fantstiska paket från Nelly med superfina saker, och skor, såklart! Dessutom "råkade" jag få med mig 2 par klackisar idag dessutom när vi var förbi Valbo en sväng.

Jaa, det känns som om det är massor som hänt, men mer än så kan jag nog inte komma på.
Snabbisupdate, det får duga sålänge, så kanske det dyker upp lite bilder så småningom.
Först jobb, sen så.
Men nu, mys med min man!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin