T to the rött.

2010-04-13 - 22:44:57
Trött, riktigt trött.
Både allmänt & fysiskt. Legat i sängen nästan hela dagen, med en massa smärta kring huvud & nacke. Sovit till och från, varit helt seg & halft yr. Snart är det sängen igen, och jobb imorrn med start 11.30. Jag hoppas på att jag känner mig mer klar i skallen då, dock kommer jag förmodligen ha lika ont och vara lika stel om inte mer. Jag är glad att jag har min älskling som pysslat om mig och verkligen brytt sig om mig! Inatt ska han få sova tror jag iaf...

Jobbar imorrn, torsdag & faktiskt ledig fredag och sen jobbar jag lördag natt, så det kan ju passa perfa med solsken på fredag & findricka i handen samtidigt som jag sitter på balkongen, njutandes.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin