My precious.

2010-04-20 - 13:35:01
Äntligen!




Igår kom dom fram med posten, my precious ones.
Var även till Valbo en sväng och fick med mig ett par enkla vardagsdojor,
för ynka 59:-, är det inte löjligt billigt så säg.




Beställde ju även en klänning & en mysse från Nelly, snikar bilder från deras sida (klickbara).

 

Mycket snygg klänning, snyggare i verkligheten. Och en mössa i verkligen BIGSIZE, men den sitter snyggt på.
I'm keepin it!


Nu längtar jag bara till helgen som en tok så jag får använda mina beloved ones + klänningen, eller ja.. jag jobbar ju, så jag gissar på att det blir torsdagsdunk. Om jag inte kan få byta med någon...

Och på tal om dessa jädrans nattjobb, så ska jag på medarbetarsamtal kl 16, vilket känns så bra eftersom jag känner att jag behöver prata med chefen. Det funkar inte längre att jag jobbar varje jäkla helg!
Okej om jag skulle jobba en dag, antingen fredag eller lördag, för allvarligt talat känner jag att mitt sociala liv blivit lidande, ingen frågar längre om jag vill haka på nånting. Varför? För att jag står oftast där på McDonalds & servar fyllon (då pratar jag alltså helgerna). Dessutom börjar snart Martin jobba, och det kommer bli så att jag sitter ensam heeeela vardagarna, då jag inte ofta har pass mitt i veckan, & jag får sen träffa honom en liten stund på eftermiddan, och när det kommer till helgerna så kommer vi gå om varandra. Och det är sååå himla trist, så jag hoppas vi kan lösa detta. Och värsta (bästa) fall säger jag upp mig, inte idag, men så småningom, då jag har sökt ett annat jobb som jag hoppas och tror jag har en chans på! Håller tummarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin