Kanonisch vädrisch.

2010-04-29 - 17:49:40
Solen skiner, jag njuter och hoppas att solen även ska skina imorgon.

På tal om tyska, så var vi förbi ÖB för att raffa åt mig en hårinpackning till ett lite billigare pris.. och varför det just är billigare på sådana affärer måste vara för att allt är på alla andra språk än svenska.
Martin har läst lite tyska, så han fick översätta. Dock var inte minnet av tyska-lektionerna så bra, men han kunde vad det stod på bilden med ett rufsigt hårstrå, alltså före, och bilden med ett fint hårstrå, efter. Sådär småkul.

Nu är jag långledig btw. Jobbar inte förrän nästa helg nästa vecka, ja, natt då igen alltså. Däremot börjar Martin jobba i helgen, vilket suger. Men galej skare nog bli ändå, det bara måste bli de. Så ere.

Var till Valbo en sväng och handla lite, därav en ny plattång, och dricka. Och det blev storhandling på systemet där, eftersom dom har den goda jordgubbscidern där som jag gillar, så det var lika bra att slå på stort.
Inte många som vet om den, men jag kan tala om att det är den godaste cidern som finns!
Halmstad Crush heter den, och ser ut såhär:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin