30e april.

2010-04-30 - 12:46:29

Imorgon nalkas maj månad hörreni. Trevens? Mjorå, för det låter som en mer somrig månad än tex.... december.
Hursomhelst. Märker att jag lider av skrivkramp, vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Kan ju tala om att det vart en riktigt sent-påtänkt utgång igår, börjad väl hinka cider runt kl 22, inge bra att hinka cider. Blä. Men kul hade jag, och jag & Malin funderar på att starta band, med namnet "Nothing compares 2 u".

Och på tal om idag, mår lika fint som en räka, jo jag mår faktiskt bra menar jag.
Sitter här & lyssnar på Björn Skifs... då mår man bra? Haha.

Måste slänga mig i ett varmt bad med ansiktsmask nu, ska hinna med upptåget till Tierp 15.30, så börjar bli dags att sätta fart höörreehörrehörrenini.

Trevlig helg!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin