Min lediga dag

2009-09-24 - 14:56:35
Och det är givetvis en torsdag. Alltid en torsdag.
Men det duger och vi gillar't!

Elitserien har äntligen sattit igång och ikväll har Brynäs sin första match mot Timrå.
Och som vanligt har Foppa gått med på att spela med Modo igen.
Dock brukar det ju aldrig bli så.. inte en helt säsong iaf.
Men det är sagt att han ska vara med och spela mot Frölunda ikväll!
Hoppas varje ben & käke håller så man kanske kan få se honom lira upp Brynässpelarna på läktar'n när Modo kommer till kaffesump's arenan Läkerol senare. Fniss.

Ja, jag håller på Modo.

Däremot håller jag på Brynäs ibland, dock en lägre liga.. där min lilleplutt spelar.


Kika in denna stiliga kille!
Världens vackraste lillebror! ♥

Postat av: Ellen

näää fy fan vad söt han var då i hocky utrustning =D..

2009-09-25 - 09:26:08
URL: http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: Ellen

o hur fan stava ja hockey då.. hocky??? looooser hahaha

2009-09-25 - 09:26:30
URL: http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: Angi

Va stor han blivit! Vilken snygging..=)

2009-09-28 - 17:26:50
Postat av: Anonym

haha kul att din kille på din lediga dag är ute och flörtar med sitt snygga ex ;D härlig kille !

2009-10-03 - 10:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin