Upp!

2009-10-20 - 17:35:48
, den nya barnfilmen som har samma skapare som superhjältar, sågs i lördags på bio.
Lillebror, jag & syrran + kille. Skitbra film! tyckte jag iaf. Massor med gnälliga ungar.. jag var nog den enda som gapskrattade mig igenom hela filmen. I loooooove.

Var sedan lite slö.. jobbade natten innan, tvättade McDonken's fönster som är stooora. Fick göra det både inne.. och ute. Fick stå ute i blåsten + regnet, på en stege, och tvätta fönster, tills klockan var 4. Blä!

Jobbade även natten mot söndag.. körde ut Martin till Karlholm innan jag började.. och hämtade honom när jag slutat. Visst är jag en snäll flickvän? Fniss. Det uppskattades iaf.. Yey.

Tisdag redan, jobbar natt kommande fre+lör också. På torsdag morron ska jag till frissan & klippas till, vilket ska bli najs. Var mer än 10 år sen jag var hos en frissa. Har lite friss-skräck tror jag, iaf när det gäller mitt eget hår. Livrädd att det ska bli helt knas! Därför gör jag allt själv, såsom att färga, klippa osv.
Gjorde ju tillomed min baluppsättning själv, men det var endast för att jag tyckte det var för dyrt hos en frisselur.

Så håll tummarna för mig på torsdag. Blir det knas blir det mord. Nerå.

Endast 8 dagar kvar tills "This is it". Lääängtar.
Postat av: E

du kunde inte nämna att jag va så SNÄLL att följa med ut dit :O :'D

2009-10-21 - 21:27:22
URL: http://lernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin