TrettondeOktober

2009-10-13 - 19:55:17
Senaste dagarnas to-do-list har varit kort, och därför finns det inte mycket mer att skriva om det.. Varit förkyld halft som halft och på natten mot söndag smällde det till rejält, både mage, hals, huvud, näsa var katastrof. Trodde jag skulle dö ett tag.. men så roligt ska vi inte ha än va!

Idag beställde jag 2 par skor från Skopunkten som däremot är mycket funny.. Martin frågade först om jag verkligen behöver nya skor, att jag har så många par.
Hallå, jag är tjej & jag behöver väl variation :) hihi
Ni ser bilder på dessa 2 par nedanför.
Jag hoppas och tror nog att de kommer innan torsdag, så man kan få inviga dessa då vi ska...
Ja, vad ska vi göra? ;) Blir förmodligen lite Interpool-mys & sedan utgång maybe..
Jobbar ju natt fre + lör.
Kanske man ska ge sig på "Grodjakt-spelet" på Vegas maskinerna uppe på Interpoolen.. vann ju 400:- på det i helgen!
Men det gäller ju att vara skicklig, hehe..


Boots i skinnimiation 299:-


Stövlar i skinnimitation 499:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin